לתיאום פגישת ייעוץ חינם ללא התחייבות

או מלאו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

    קליניקה מוסמכת לטיפול באקנה

    אחד הדברים החשובים ביותר לבני נוער אשר מתחילים לחפש את הדרך שלהם הוא להיראות טוב. עם זאת, לטבע יש תוכניות משלו ודווקא הנעורים הם תקופה בה ההורמונים לא ממש במצב מאוזן ויציב,  מה שגורם לתופעות שונות כמו עצבנות לכל מה שזז וגם אקנה. כמעט כל בני הנוער סובלים מאקנה ברמה כלשהי, כשהאזור בו היא בולטת ביותר הוא הפנים. אם אתם רואים שהדבר משפיע על מצב הרוח של הילד/ה, אל תוותרו. טיפול פנים לאקנה שנעשה במקום מקצועי יביא לשיפור ניכר. באמצעות טיפול מתאים, האקנה יכול להיעלם ולא לחזור. רבים חושבים שבאקנה עדיף לא לגעת ולחכות שיעבור. אכן עדיף לתת רק לקוסמטיקאי מנוסה לגעת באזור ולטפל בעזרת החומרים והכלים המתאימים.

    איך נעשה טיפול פנים לאקנה?

    טיפול פנים לאקנה צריך להיות מותאם לכל מטופל לפי מצב העור וסוגו ומצב האקנה, עד כמה ישנה דלקתיות בעור, עד כמה ישנו ייצור מוגבר של שומן (חלב) ועוד. בתחילת  הטיפול נעשה ניקוי הפצעים וחיטוי עמוק שלהם. כבר הניקוי היסודי מסייע בהעלמת הפצעים מבלי להשאיר צלקות .השלב השני של טיפול פנים לאקנה יהיה טיפול מתקדם מתוך טיפולים שונים שישנם בקוסמטיקה הרפואית כמו  פוטותרפיה: טיפול בעזרת קרן אור. קרן האור פוגעת בשורש הבעיה שגורמת ליצירת האקנה שהיא חיידקים המביאים לזיהום ודלקת. הטיפול משלב גם מסכות המרגיעות את עור הפנים בעזרת חומרים טבעיים .

    למצוא את המקום שיעזור לכם לרפא את האקנה

    אקנה כאמור אינו עניין של מה בכך. אקנה, במיוחד אקנה ברמה קשה, משפיע מאוד על חייהם של הנער/ה, הגיל בו הכל נבנה, כולל הדימוי והביטחון העצמי אשר קשור רבות גם למראה החיצוני, במיוחד בגיל זה ועוד יותר דור הטיקטוק.  לכן, טיפול פנים לאקנה הוא חשוב וגם צריך להשקיע בחיפוש כך שהטיפול יינתן בקליניקה של קוסמטיקה רפואית המציעה מגוון טיפולים מתקדמים ולא רק ניקוי כללי של הפנים. הטיפול צריך להיות מקיף ועל סמך שנים של ידע וניסיון.

    מרי את יקי קוסמטיקה רפואית היא קליניקה ותיקה אשר פועלת על סמך ניסיון של 30 שנה, ולמידה הנעשית באופן קבוע. המקום פיתח שיטת טיפול ייחודית לטיפול באקנה שנמצאה והוכחה כיעילה ועושה שיפור משמעותי. מוזמנים ליצור קשר. 03-6733921

     

    לתיאום פגישת ייעוץ חינם ללא התחייבות



      חברת מדיה דיגיטלית חברת מדיה דיגיטלית
      Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support