לתיאום פגישת ייעוץ חינם ללא התחייבות

או מלאו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

    קוסמטיקאיות מומלצות ברמת גן

    טיפול קוסמטי פעל בסיס קבוע הוא אחד הדברים המרכזיים שיש להקפיד עליהם כדי לשמור על עור הפנים במצב טוב לאורך זמן. טיפול פנים קבוע הוא חיוני גם כאשר לא סובלים מבעיה מסוימת כמו אקנה או פיגמנטציה. מומלץ להגיע לטיפול על בסיס קבוע. כך הטיפול הוא מניעתי ושומר על מראה עור בריא וקורן לאורך זמן. עם זאת, הקוסמטיקה הרפואית בה עוסקות קוסמטיקאיות או במקומות אחרים אשר יש להן את ההכשרה וההסמכה לכך, מטפלת בצורה ממוקדת גם בבעיות בולטות יותר. לכן, אם מחפשים קוסמטיקאיות ברמת גן, כדאי לוודא קודם כל שהן קוסמטיקאיות רפואיות.

    מבחר שיטות טיפול אצל קוסמטיקאיות ברמת גן

    כאמור, ישנן קוסמטיקאיות וישנן קוסמטיקאיות רפואיות וחשוב לשים לב להבדל. אם קוסמטיקה "רגילה" מציעה טיפולי יופי במובן השטחי יותר של המילה, קוסמטיקה רפואית לוקחת את העניין כמה צעדים קדימה. כאן יש מפגש ברור בין מקצועות היופי לרפואה וקוסמטיקה רפואית נחשבת מקצוע פרא רפואי. לעוסקים בכך חייב להיות ידע רב, הכשרה מתאימה ותעודה פורמלית לעסוק בכך. קוסמטיקאיות ובכלל שהן קוסמטיקאיות רפואיות מוסמכות לעבוד עם מכשור מתקדם ולתת טיפולים כמו מיצוק הפנים באמצעות גלי רדיו שזו שיטה מתקדמת ומדויקת המחייבת מיומנות רבה. כך גם פילינג עמוק, פוטותרפיה ועוד.

    לבחור את הקוסמטיקאית (או הקוסמטיקאי!) המתאימים לכם ביותר

    טיפול אצל קוסמטיקאית צריך, בדומה לביקור אצל ספר, לשלב בין קבלת טיפול מקצועי ביותר מבעל מקצוע מיומן לבין העברת זמן בצורה נעימה ואפילו מהנה. נשים רבות בוחרות קוסמטיקאיות גם לפי הכימיה ולפי התחושה שהן מקבלות בקליניקה ולא רק לפי המקצועיות שכמובן עליה אסור להתפשר. כדאי לוודא שלקוסמטיקאית הסמכה בכל שיטת טיפול שהיא מציעה, ושבשיטות הדורשות טיפול של רופא עור מומחה כמו מזותרפיה המטפל אכן יהיה רופא. כדאי לראות שלקוסמטיקאית מכשור מתקדם שיכול להיות דווקא קומפקטי. מעבר לכך חשוב שהמקום יהיה מתוחזק היטב, סטרילי ואסתטי לשמירה על בריאות המטופלים.

    מרי את יקי קוסמטיקה רפואית היא קליניקה בעלת וותק של מעל 30 שנה. את הקליניקה פתחה מרי שהיא מהקוסמטיקאיות הרפואיות הראשונות בארץ שאף פיתחה שיטת טיפול מצליחה באקנה. בנה יקי אף הוא קוסמטיקאי רפואי בכיר ויחד הם מציעים שירות מקצועי ביותר באווירה משפחתית ונעימה. מוזמנים ליצור קשר.

    לתיאום פגישת ייעוץ חינם ללא התחייבות



      חברת מדיה דיגיטלית חברת מדיה דיגיטלית
      Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support