לתיאום פגישת ייעוץ חינם ללא התחייבות

או מלאו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

    טיפול פנים לגבר

    ניקוי פנים לגבר

    במשך שנים עולם הקוסמטיקה בכלל ושגרת טיפוח הכוללת ביקור קבוע אצל קוסמטיקאית בפרט היה שייך בצורה מובהקת לנשים. גברים השאירו את עצמם מחוץ לתמונה מתוך מחשבה שהתעניינות בטיפוח ובריאות העור פוגעת בגבריות באיזשהו אופן. בשנים האחרונות דברים סוף סוף מתחילים להשתנות. גם גברים מבינים שאין כל רע בשמירה על טיפוח ובריאות העור, ושגם עור הפנים של הגבר מראה עם הזמן סימני הזדקנות, גם אם הם פחות בולטים ומצליחים להיות מוסווים יותר. ניקוי פנים לגבר באופן מקצועי הופך להיות טיפול מבוקש והגברים אשר "קופצים למים" רואים תוך זמן קצר את השיפור במראה הפנים ובתחושה בכלל.

    מה כולל ניקוי פנים לגבר?

    בקליניקה של קוסמטיקה רפואית שהיא מקצועית ופועלת על סמך שנים של ניסיון, ניקוי פנים לגבר יכול לכלול סוגים שונים של טיפולים בשיטות שונות. לפני הכל ייעשה אבחון בצורה מעמיקה של סוג העור, בעיות שיש להתמקד בהן אם יש, מצב העור, מצבו הבריאותי של המטופל, גילו ועוד. גברים רבים מתעניינים בטיפול בצלקות אקנה למשל. אקנה הוא נושא כאוב אצל רבים וצלקות אקנה ישנן אצל גברים לא פחות מאשר אצל נשים ואולי אף יותר. ניקוי פנים לגבר יכול לכלול טיפול גם בבעיות כמו זו שנעשה בשיטות מתקדמות כמו פוטותרפיה, גלי רדיו או לייזר. המשותף לכולן הוא פגיעה מזערית בשכבות עור עמוקות ועידוד צמיחת תאים בריאים וחדשים. לשיטות אלה מתווסף שימוש בקרמים ומסכות המכילים חומרי הזנה והופכים את העור לחלק, נעים וקורן יותר.

    טיפולים אסתטיים גם לגברים

    מלבד ניקוי פנים לגבר או טיפול בבעיות עמוקות כמו צלקות אקנה, יותר ויותר גברים מתעניינים גם בטיפולים אסתטיים שאצל נשים לפחות מגיל מסוים הפכו כמעט מובנים מאליהם. היום גם גברים מתעניינים בטיפולי בוטוקס או מילוי קמטים בחומצה היאלורונית. גברים שמתחילים עם טיפולים אלה רואים עד כמה הם משפרים את המראה, מורידים שנים ומשפרים את התחושה הכללית. בקליניקה של מרי את יקי קוסמטיקה רפואית ישנו גורם נוסף שהופך את הפניה עי גבר לפשוט יותר: העובדה שאחד מתוך שני הקוסמטיקאים בקליניקה הוא גבר כך שהמקום. כמובן שזהו יתרון אחד מתוך שלל היתרונות של המקום: מקצועיות וניסיון של מעל 30 שנה, ידע והכשרה במגוון שיטות, מכשור מתקדם וגם אווירה נעימה ומשפחתית. מוזמנים ליצור קשר.

    לתיאום פגישת ייעוץ חינם ללא התחייבות



      חברת מדיה דיגיטלית חברת מדיה דיגיטלית
      Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support