לתיאום פגישת ייעוץ חינם ללא התחייבות

או מלאו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

    מה זה אנטי אייג'ינג?

    אנטי אייג’ינג הוא תחום מעולם הרפואה המודרנית ופירושו המילולי הוא: עיכוב תהליכי הזדקנות – anti aging.

    אנטי אייג'ינג עוסק בחקר האטת תהליכי ההזדקנות ביצורים חיים בכלל ובאדם בפרט.

    ההזדקנות של היצורים החיים ובכללם האדם הינה תהליך טבעי.

    עפ”י מחקרים, ידוע היום שלא ניתן לעצור את ההזדקנות, אך ניתן בהחלט להאט את הקצב שלה ע”י אימוץ אורח חיים בריא הכולל תזונה מאוזנת וסדירה , פעילות גופנית , בריאות נפשית טובה ועוד.

    עקרון זה נכון גם בהקשר להאטת הזדקנות של העור שלנו אך אין די בכך.

    העור שלנו , מהיותו האיבר הגדול ביותר בגוף האדם , מתחיל להזדקן כבר בגיל צעיר , בעשור השני לחיינו , בשל גורמים פנימיים ביולוגיים ובשל חשיפה לגורמים חיצוניים הלוא הם נזקי הסביבה: אבק , פיח , זיהום אוויר וחשיפה מצטברת לקרינת השמש ללא הגנה.

    עם השנים, תהליך ההזדקנות מואץ ונראה יותר לעין.

    על מנת לשמור על מראה צעיר של העור ובפרט עור הפנים, אכן מומלץ לשמור על אורח חיים בריא, אך גם להיעזר בטיפולי אנטי אייג’ינג מתקדמים שנחקרו מדעית והוכחו כיעילים להאטת הזדקנות העור.

    רוב טיפולי האנטי אייג’ינג נתמכים היום גם במכשור חדיש ומשוכלל המשולב עם שימוש בתכשירים פעילים מתקדמים כמו: חומצה היאלורונית , נוגדי חמצון , אסטר ויטמין C ועוד , המאפשרים להגיע לתוצאות טיפול מרשימות הנשמרות לאורך זמן.

    אנטי אייג'ינג בהקשר לעולם האסתטי אינו סיסמה בלבד אלא עובדה מוכחת שניתן לישמה לא רק בגילאים מבוגרים אלא כבר בגילאים צעירים על מנת לשמור על המראה הצעיר של העור.

    ככל שמקדימים לטפל, כך זוכים לתוצאות טובות יותר.

    בכל פניה ושאלה ולתיאום טיפול ,את/ה מוזמן /ת להתקשר אלינו בטלפון: 03-6733921 או להשאיר פרטים בטופס יצירת קשר ונחזור אלייך/אליך בהקדם ..

    לתיאום פגישת ייעוץ חינם ללא התחייבות



      חברת מדיה דיגיטלית חברת מדיה דיגיטלית
      Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support