לתיאום פגישת ייעוץ חינם ללא התחייבות

או מלאו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

    טיפולי אנטי אייג'ינג

    טיפול אנטי אייג'ינג לפנים

    מה ניתן לעשות כדי לשמור על המראה הצעיר של עור הפנים?

    בצד אימוץ אורח חיים בריא והקפדה על הגנת העור מפני השמש , אנחנו ממליצים על טיפולי אנטי אייגינג מתקדמים להצערת העור הניתנים בקליניקה שלנו ומותאמים אישית לכל לקוח/ה לאחר אבחון העור.

    לרשותך, טיפולי אנטי אייג’ינג בקליניקה שלנו:

    1.אולטראסאונד  קוסמטי –  טיפול אנטי אייג’ינג המבוסס על גלי אולטראסאונד להחדרה יעילה של חומרים פעילים לעומק העור על מנת להזין את העור ולהמריצו לייצר באופן טבעי קולגן. טיפול יעיל ביותר לחידוש ומיצוק עור הפנים.

    2 .גלי רדיו – טיפול אנטי אייג’ינג להצערת העור המבוסס על גלי רדיו היוצרים חימום בעומק העור באזור המטופל מבלי לפגוע במעטפת העור.

    חימום רקמות עמוק ע”י גלי רדיו מעודד יצירת קולגן בעור וממריץ את ההתחדשות בעור.

    בנוסף ,בעזרת תוכנה מיוחדת המובנית במכשיר גלי הרדיו שלנו pure 3 deep fractional  – ניתן לבצע פילינג מקטעי – פנימי בעומק העור כתחליף לפילינג בינוני ועמוק במקרים של כתמים,  צלקות מכל הסוגים וקמטים וכל זאת ללא חשיפת הרקמה לזיהומים ומבלי לפגוע ברקמת העור שמסביב לאזור המטופל.

    טיפול בגלי רדיו מתאים גם למיצוק עור הפנים ולטיפול ברפיון העור – skin thighting  , שיפור במרקם העור וחידוש עור.

    3. פוטורגו’ביניישן – טיפול אנטי אייג’ינג הניתן בעזרת מכשיר הפועל בטכנולוגיית  קרן אור  IPL – הבזקי אור, לשם העלמת קמטוטים , העלמה או הבהרה של כתמים באזור הפנים , הצוואר , המחשוף וגב כפות הידיים. בנוסף , משפר ומביא לריפוי עור עם אקנה.

    4. מילוי קמטים – הטיפול מתבצע ע”י רופא עור מומחה המאבחן תחילה את מצב הקמט/קמטים של המטופל/ת וממליץ על סוג הטיפול המתאים.

    מילוי קמטים בחומצה היאלורונית מיועד למילוי קמטים קבועים באזורי האף, מעל השפתיים  והסנטר.

    הרופא מזריק חומר מילוי על בסיס חומצה היאלורונית ישירות אל הקמט בכדי למלא את הקמט באופן סימטרי ואסתטי.

    מילוי בחומצה היאלורונית מתאים גם לטיפול בפנים שקועות וברפיון העור ע”י כך שהמילוי יוצר נפח באזור המבוקש.תוצאות טובות יראו באופן מיידי בתום הטיפול וישמרו למשך כשנה ויותר.

    5..בוטוקס הטיפול ניתן ע”י רופא עור מומחה המאבחן את מצב הקמט/ים של המטופל/ת וממליץ על סוג הטיפול המתאים.

    במקביל, הרופא מתשאל את המטופל/ת לגבי מצבו הבריאותי כדי לקבוע התאמתו /ה  או אי התאמתו/ה לטיפול .

    בוטוקס מיועד לטיפול בקמטי הבעה שנוצרים כתוצאה מפעילות יתר של  שרירי הפנים באזורים הבאים:

    • במרכז המצח – קמטי דאגה.
    • בין הגבות – קמטי זעף.
    • בצידי העיניים – קמטי צחוק.

    בעת הטיפול , מזריק הרופא בוטוקס אל סיבי השריר על מנת להרפות אותו ולמנוע את התכווצותו.

    במקרים מסויימים, יהיה צורך בטיפול נוסף לטשטוש קמטי ההבעה ע”י הזרקת חומר מילוי.

    השפעת הבוטוקס על הקמט/ים נמשכת בממוצע בין 4-6 חודשים.

    לאחר תקופה זו, השריר חוזר לפעילות מלאה.

    לכן , על מנת לשמר את המראה הצעיר של העור ולמנוע הופעת קמטים חדשים , מומלץ לחדש את הטיפול בבוטוקס פעמיים עד שלוש פעמים בשנה .

    6. מזותרפיה – טיפול אנטי אייגינג פופולרי בקרב נשים וגברים שמטרתו הזנת העור בחומרים פעילים , חידוש העור, טשטוש או העלמת צלקות וטיפול בפיגמנטציה.

    הטיפול ניתן עפ”י שתי טכניקות לאחר אבחון העור :

    1. בשיטת המזו רולר ע”י קוסמטיקאי/ת רפואי/ת.- להמשך קריאה בנושא -> לחצו כאן
    2. הזרקות ע”י רופא עור מומחה. – להמשך קריאה בנושא -> לחצו כאן

    7.פוטותרפיה להצערת העור- למידע נוסף לחצו כאן -> פוטותרפיה להצערת העור

    קוסמטיקאית טיפולי אנטי אייג'ינג

    קוסמטיקאית טיפולי אנטי אייג'ינג

    טיפולי אנטי אייג'ינג מחירים

    אחד הסודות החשובים ביותר לשמירה על עור פנים צעיר ומתוח הם טיפולי אנטי אייגינג. בלעדיהם לא ניתן במרבית הפעמים להשיג תוצאות אמיתיות לאורך זמן לעור בוגר. טיפולי פנים, קרמים ומסיכות הם פתרונות טובים לשימור, אבל כדי לבצע שינוי אמיתי ושיפור משמעותי בעור הפנים חשוב מאוד לשלב טיפולי הצערה אנטי-אייגינג.

    מהם טיפולי אנטי אייגינג?

    מדובר בטיפולים אקטיביים יותר מטיפולי פנים רגיל, אך במובן החיובי של המילה. הטיפולים חודרים לשכבות העור העמוקות יותר של עור הפנים, הם מסייעים להפחית קמטים וקמטוטים כמו גם העובדה שהם מסייעים לייצר קולגן, למצק את עור הפנים ולמתוח אותו. הטיפולים משלבים מכשור מתקדם כמו לייזר וגלי רדיו, חומרים פעילים חזקים המחדירים חומצות שומן לעור וטכנולוגיות מתקדמות בעלות יכולת לעודד ייצור קולגן ברקמות העור הפנימיות העמוקות.

    חשוב לשים לב שאנחנו כאן לא מדברים על ניקוי העור ופילינג עליון, אלא על מכשור וטכנולוגיות שיש ביכולתן לחולל שינוי ברקמות הפנימיות של העור – וזה מה שחשוב באמת.

    טיפולי אנטי אייג'ינג המתאימים לנשים וגברים כאחד

    כאשר מדובר על טיפולי אנטי אייגינג הרי שחשוב לציים שהם מתאימים לכל המגדרים. גם גברים נהנים מטיפולים אלו בהתאמה למגדר, לסוג העור ועם המכשור המתאים. הטיפולים מאפשרים להנות מעור מוצק יותר, גמיש ולח, מעור קורן ולחזור אחורה בזמן כמה שנים טובות אחורה. חשוב לתחזק טיפולים אלו אחת לתקופה על מנת להשיג תוצאות לטווח ארוך ולהנות משיפור ניכר ואמיתי במראה העור הפנים והגוף.

    לפנות למומחים בתחום

    ואם אתם שואלים את עצמכם היכן לבצע טיפולי אנטי אייגינג הרי שחשוב מאוד לבחור קליניקה ומכון מקצועיים ומוסמכים מבחינת מכשור וצוות מקצועי, כמו הקליניקה לאסתטיקה מתקדמת מרי את יקי. היעילות והאיכות של טיפולי אנטי אייגינג תלויה הן במקצועיות ובמיומנות של הצוות המקצועי או הקוסמטיקאית, כמו גם באיכות המכשור והחומרים ובאופן בניית סדרת הטיפולים – כאשר יש צורך בכך. רק הרכב נכון של כל אלו ינצח ויאפשר לכם להנות מטיפולי אנטי אייגינג בצורה אמיתית ולאורך זמן. בדקו עוד היום על טיפול אנטי אייגינג הקרוב למקום מגוריכם, ותהנו מכל היתרונות של עור פנים בריא וקורן באמת.

    טיפול אנטי אייג'ינג לפנים - חידוש תאי העור

    טיפולי אנטי אייגינג

    הפנים הם האיבר החשוב ביותר שיש לנו מבחינת נראות ואסתטיקה. הפנים משרתות אותנו מבחינה אישית ומקצועית, הן הרושם הראשוני והן מי שאנחנו. ולכן חשוב מאוד לטפח את עור הפנים, בייחוד בגילאים מתקדמים. אחת הדרכים היעילות אם לא היעילה ביותר להשיג תוצאות היא באמצעות טיפול אנטי אייג'ינג לפנים. מדובר בטיפולים מתמקדים המשלבים מכשור מתקדם וחומרים איכותיים – והשילוב הקדוש של שלושתם מאפשר להשיג שיפור ניכר ואפקטים מרשימים בפנים שלנו.

    טיפול אנטי אייג'ינג לפנים – חידוש תאי העור

    טיפול בסימני גיל כמו צניחת רקמות העור, הופעת קמטים עמוקים וכתמים הוא אפשרי בהחלט, באמצעות טיפול אנטי אייג'ינג לפנים. הטיפול בנוי לרוב מסדרת טיפולים על מנת להשיג תוצאות איכותיות לטווח ארוך. הטיפול כולל בין היתר הפחתת קמטים באמצעות גלי רדיו, לייזר וחומרים מתקדמים, מזותרפיה , פוטותרפיה ,הבהרת כתמי גיל והצערת עור הפנים.

    לשמור על מרקם העור

    בכדי להשיג שיפור משמעותי במרקם העור באמצעות טיפול אנטי אייג'ינג לפנים הרי שנדרש לטפל בבעיות עצמן. כך, טיפול מתקדם יכלול בין היתר התייחסות לצמצום הנקבוביות, החדרת לחות לשכבות העור העמוקות, עידוד ייצור קולגן בתאי העור ע"י החדרת חום ופגיעה חיובית המשרתת עידוד חידוש העור, וכל זאת לצד ניקוי והזנה.

    אנרגיית האור והלייזר

    אחת הדרכים להשיג תוצאה טובה במסגרת טיפול אנטי אייג'ינג לפנים היא שישמו באנרגיית האור המביאה לפירוק פיגמנטציה. גם שימוש בטכניקות לניקוז פסולת ושאיבתה באמצעות ניקוז לימפתי היא דרך מצוינת להגיע תוצאות – כבסיס לטיפול מתקדם הדורש קודם לכן ניקוי ואיזון של עור הפנים. שימוש בגלי רדיו pure עבור טיפול אנטי אייג'ינג לפנים מאפשר לחדור לשכבת הדרמיס של העור, לעודד ייצור קולגן, הבהרת כתמים ועוד כאשר ימים ספורים בלבד אחרי הטיפול ניתן להבחין בשינוי משמעותי.

    ישנם גם טיפולים ייעודיים להקטנת הנקבוביות, לטיפול באקנה, קמטוטים, קמטי הבעה ועוד. עם בחירת הסוג הנכון עבורך של טיפול אנטי אייג'ינג לפנים תוכלי להנות מעור פנים מחודש, קורן וגמיש – שיעניק לך חיות, מבטים מהסביבה וחיזוק הביטחון העצמי. תהני מתחושת נערות וצעירות תוך ימים ספורים בלבד, בטיפול בטוח ומהיר ללא כאבים מיותרים.  את האבחון המדויק ביותר, כמו גם טיפולים מתקדמים תוכלו לבצע בקליניקה לאסתטיקה מתקדמת מרי את יקי וליהנות מתוצאות חסרות תקדים.

    בכל פניה ושאלה ולתיאום טיפול , את/ה מוזמן/ת לפנות אלינו בטלפון: 03-6733921 או באמצעות טופס יצירת קשר ונחזור אלייך/אליך בהקדם.

    לפונים אלינו תינתן שיחת יעוץ חינם.

    נשמח לעמוד לרשותך!

    לתיאום פגישת ייעוץ חינם ללא התחייבות



      חברת מדיה דיגיטלית חברת מדיה דיגיטלית
      Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support