לתיאום פגישת ייעוץ חינם ללא התחייבות

או מלאו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

    מיצוק עור הפנים בגלי רדיו

    מיצוק עור הפנים במהירות

    לצד טיפולי פנים מסורתיים, יש כיום שיטות מתקדמות על מנת למצק את העור, לעודד את ייצור הקולגן באופן פנימי וכדי לספק לעור מראה מחודש יותר. טיפול פנים הוא חשוב וטוב, אך הוא לא ישיג אפקט משמעותי ממש על עור הפנים מבחינת הצערה ומיצוק ארוך טווח. כדי להשיג תוצאות מתקדמות יותר ובולטות יותר על עור הפנים שלנו מבחינת "חזרה אחורה בזמן" יש לשלב טיפולים מתקדמים יותר כמו למשל מיצוק עור הפנים בגלי רדיו. מדובר בטכניקה מעולה למיצוק העור, חידוש ייצור הקולגן ותרומה להגברת מידת האלסטיות של העור.

    מיצוק עור הפנים בגלי רדיו – על הטיפול

    מיצוק עור הפנים בגלי רדיו מבצע לרוב שימוש בטכנולוגיית RF כאשר חשוב לבצע התאמה של הטכניקה הספציפית לעור הפנים של המטופלת. גלי הרדיו נפלטים ממכשיר ייעודי ומתקדם, ואותם גלים למעשה חודרים לשכבות העמוקות של עור הפנים בתהליך ספציפי שמביא לייצור של סיבים חדשים. אחרי מספר טיפולים אפשר לחוש מייד בהבדל, כאשר עור הפנים יהיה אלסטי ומתוח יותר בצורה משמעותית.

    גלי רדיו למיצוק העור

    במקום סכין מנתחים

    נשים רבות חוששות מניתוח מתיחת פנים. ניתוח אומנם הוא בעל סיכוי גבוה ביותר לייצר אפקט משמעותי של חידוש והצערת עור הפנים, אך החששות מהחדרת סכין לעור הפנים הן מובנות. מה גם שנשים רבות לא נמצאות בדרגה כזו המצדיקה בהכרח את התקציב ואת הסיכונים הכרוכים בניתוח מתיחת פנים, וניתן בהחלט "להסתפק" בטכניקות מתקדמות אחרות כמו מיצוק עור הפנים בגלי רדיו כאמור. מה גם שהטיפול באמצעות גלי רדיו מביא לתוצאות אפקטיביות אחרי מספר טיפולים מצומצם, לא מצריך החלמה ממושכת או הפסד של ימי עבודה, וניתן להנות מהטיפול גם בקיץ.

    לפנים ולגוף

    חשוב לדעת על טיפולי מיצוק עור הפנים בגלי רדיו כי הם מיועדים לא רק לעור הפנים. הפנים הן אומנם האיבר הפופולרי ביותר לביצוע טיפולים של גלי רדיו, אך גם איברים אחרים בגוף אותם נרצה לשפר מבחינת אלסטיות ומראה הם מתאימים לגלי רדיו כמו טשטוש של צלוליט ברגליים למשל. חשוב לבצע אבחון מקדים טרם הטיפול עצמו בקליניקה מתקדמת עם אנשי מקצוע מיומנים, כמו הקליניקה לאסתטיקה מתקדמת מרי את יקי.

    גלי רדיו למיצוק העור

    לתיאום פגישת ייעוץ חינם ללא התחייבות



      חברת מדיה דיגיטלית חברת מדיה דיגיטלית
      Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support