לתיאום פגישת ייעוץ חינם ללא התחייבות

או מלאו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

    טיפולי פיגמנטציה בפנים

    מה זה פיגמנטציה?

    פיגמנטציה היא תופעה של היווצרות כתמים בעור כתוצאה מהצטברות של הפיגמנט מלנין בעור.

    הפיגמנט מלנין הוא חומר המופרש מתאי העור בשכבת העור העליונה – האפידרמיס. הוא אחראי לצבע העור, השיער והעיניים.

    איך נוצרים כתמי פיגמנטציה?

    כשהעור נחשף לקרני השמש, הוא מייצר את הפיגמנט מלנין על מנת להגן על עצמו מפני הקרינה.

    תאי העור מפרישים את המלנין והופכים את העור ליותר כהה – זהו למעשה תהליך השיזוף.

    לפעמים, אין בעור פיזור אחיד של חלקיקי הצבע של המלנין.

    נוצרת הצטברות של הפיגמנט באזור מסוים בעור או בנקודה מסוימת ושם למעשה נוצר הכתם.

    מה הם הגורמים לפיגמנטציה?

    • חשיפה לא מוגנת לשמש.
    • גלולות למניעת הריון או שימוש בתרופות.
    • שינויים הורמונליים, הריון.
    • בעיות בבלוטת התריס.
    • גיל.
    • גנטיקה.

    רוב הכתמים בעור נוצרים עקב חשיפה בלתי מבוקרת לשמש.

    מה הם הגורמים לפיגמנטציה?

    מה הם סוגי הכתמים?

    1. נמשים – הם כתמי שמש שטחיים שמצויים על שכבת העור העליונה – האפידרמיס.
    2. כתמי שמש – נוצרים כתוצאה מחשיפה לשמש, מופיעים על הפנים , גב עליון , גב האמות , גב כפות הידיים ובאזורים החשופים לשמש. כתמי שמש יכולים להופיע אצל אנשים צעירים לאחר כוויית שמש קשה וגם אצל מבוגרים עקב חשיפה מצטברת ומתמשכת לשמש .
    3. כתמי גיל – הם כתמי שמש עמוקים יותר , מופיעים על העור בגיל מבוגר בשל הזדקנות העור וכתוצאה מחשיפה לא מבוקרת לשמש במשך שנים. העור “זוכר” את נזקי השמש הבאים לביטוי על העור בצורת כתמים, קמטים וגוון לא אחיד. צבעם לרוב חום , מופיעים בגדלים שונים באזורים שונים בעור.
    4. כתמי הריון – נקראים גם “מלזמה”,מופיעים בעיקר עקב שינויים הורמונליים אצל נשים צעירות בהריון או לאחר ההריון באזור הלחיים, המצח ומעל השפה. המלזמה מופיעה גם כתוצאה משימוש בגלולות למניעת הריון, תרופות לתפקוד תקין של בלוטת התריס וגנטיקה.
    5. 5.כתמי עור תורשתיים – אלה הם השומה על שם בקר – BECKER’S NEVUES – כתם חום מלווה בשיעור המופיע לעיתים אצל נערים בגיל ההתבגרות בעיקר על הכתפיים, קדמת החזה או על השכמות.
    6. פצעי בגרות – פצעים ונגעים, כתמים המופיעים לאחר דלקת שהיתה בעור.
    7. כתם לידה – סימן המופיע על העור מיד לאחר הלידה או כעבור מספר שבועות. מופיע בצבע וגודל שונה.

    טיפולי פיגמנטציה בפנים - איפה מתחילים?

    נשים רבות מוטרדות מהופעת פיגמנטציה בעור הפנים, וחשוב לדעת שעם בחירה נכונה של טיפולי פיגמנטציה בפנים אפשר לשפר בצורה ניכרת את מראה עור הפנים ואת המרקם. טיפולים מסוג זה זמינים בקליניקות ובמכוני טיפול של קוסמטיקאיות, וחשוב לבחור את המקום הנכון והמקצועי לטיפולים מסוג זה.

    טיפול בכתמי פיגמנטציה בפנים

    מדובר למעשה בשינוי של גוון העור באזורים שונים בעור הפנים (אבל לא רק בפנים), מה שמפריע מאוד מבחינה אסתטית. מבחינה פיזיולוגיות לא נרחיב כאן, אך באופן פשטני מדובר בתאים בגופני אשר מייצרים עודף של מלנין. הדבר גורם להופעה של כתמים על עור הפנים, ובחלק העליון של הגוף בעיקר החשוף יותר לשמש. חשוב להבין שהתופעה חוצת מגזרים ומגדרים ולא מדובר על תופעה נשית. בעלות עור בהיר סובלות יותר מתופעה זו, לעומת עור כהה.

    כיצד מטפלים בפיגמנטציה בפנים?

    הדבר החשוב לדעת הוא שישנם טיפולי פיגמנטציה בפנים שהם אפקטיביים לטווח ארוך, משפרים באופן ניכר את מראה העור ומחדשים אותו. חשוב לבצע טיפולי פנים לפיגמנטציה כמו גם לבצע שימוש תדיר בחומרים שונים שהומלצו עבורכם ע"י הקוסמטיקאית על מנת לשמר את התוצאה ולשפר עוד יותר את מראה העור. ישנן טכניקות שונות לטיפול בתופעה כאשר ניתן לבצע שימוש בלייזר במסגרת טיפולי פיגמנטציה בפנים, ניתן לבצע שימוש בחומרים שונים בדרך קבע אשר משפרים את מרקם ואחידות העור מבחינת צבע וישנן טכניקות נוספות משולבות. חשוב מאוד לבחור בטיפול המתאים עבורך אחרי אבחון מקצועי והתאמה. שיטות נוספות הינן פילינגים וחומרי הבהרה בהתאמה אישית.

    טיפול בפיגמנטציה בפנים מחיר

    חומרי מדף

    חשוב לציין כי לצורך טיפולי פיגמנטציה בפנים וטיפול יעיל, הרי שלא מומלץ לרכוש סתם כך תכשירים עליהם כתוב שהם לטיפול בפיגמנטציה. כדאי מאוד להתאים אישית את החומרים ע"י קוסמטיקאית, לשלב טיפולים מתאימים, ולהגיע לאיזון ארוך.

    טיפ חשוב

    חשוב גם להדגיש שחלק בלתי נפרד משימור התוצאה של טיפולי פיגמנטציה בפנים היא חשיפה מדודה לשמש בצורה חכמה. חשיפת יתר לשמש לא תורמת לטיפול בפיגמנטציה אלא מחריפה אותה. כמובן שחשוב למרוח על עור הפנים קרם הגנה כל כמה שעות בכל עונות השנה, בייחוד כאשר מדובר על האקלים בישראל. במרכז האסתטיקה המתקדמת מרי את יקי תוכלו לקבל הדרכה מקיפה בנוסף לטיפולי פנים מתקדמים ואפקטיביים במיוחד לטיפול בפיגמנטציה.

    לפרטים נוספים ולתיאום טיפול , את/ה מוזמן/ת ליצור איתנו קשר בטלפון: 03-6733921 או בטופס ההרשמה ונחזור אלייך/אליך בהקדם .

    נשמח לעמוד לרשותך!

    לתיאום פגישת ייעוץ חינם ללא התחייבות



      חברת מדיה דיגיטלית חברת מדיה דיגיטלית
      Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support