לתיאום פגישת ייעוץ חינם ללא התחייבות

או מלאו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

    טיפול פנים לאקנה

    טיפול פנים חדשני לאקנה: השיטה של מרי את יקי

    מרי ויקי פיתחו שיטה רפואית המתאימה לטיפול בבעיות אקנה על כל דרגותיה השונות החל מאקנה קלה עד לאקנה וולגריס שמלווה בציסטות קשות ביותר.

    שיטת הטיפול באקנה של מרי ויקי אינה מסתייעת בתרופות ואין בה תופעות לוואי.

    שיטת הטיפול בפצעי האקנה של מרי ויקי משלבת מספר ערוצי טיפול:

    א. קביעת פגישת יעוץ חינם ראשונית שבמהלכה מקבל/ת המטופל/ת אבחון לגבי מצב עור הפנים.

    ב. התאמת תוכנית טיפולים מותאמת אישית לכל מטופל/ת הניתנת בקליניקה בפרטיות מלאה.

    ג. השלב הטיפולי: ניקוי וחיטוי עמוק של הפצעים בהתאם לטכניקת טיפול רפואית יחודית של מרי ויקי שאינה פוגעת ברקמות העור – לא נשארות צלקות וכתמים בתום סדרת הטיפולים.

    טיפול בטכנולוגיית קרן אור – IPL: בנוסף על הטיפול לניקוי וחיטוי פצעי האקנה, אנחנו משלבים גם טיפול בטכנולוגיית קרן אור IPL, הנחשב לחדשני ביותר לרפוי אקנה על כל דרגותיה.

    במהלך הטיפול, נוצר חימום של העור אשר מרפא את פצעי האקנה ומעלים צלקות. הטיפול ב-IPL אינו פוגע בתאי העור שמסביב אלא רק בחיידק האקנה המצוי בפצעי האקנה. הטיפול ב-IPL מפחית באופן משמעותי את הדלקת בפצעי האקנה ואף מפחית היווצרות צלקות וכתמים.

    טיפולי פנים לאקנה

    הטיפול המשולב של ניקוי וחיטוי הפצעים עם טכנולוגיית IPL מבריא את העור תוך 60 ימים.

    לאחרונה התחדשנו במכשיר פוטותרפיה מתקדם וחדשני לריפוי פצעי אקנה ופוסט אקנה – leolight 1809 rejuvanation  המחולל פלאים בכל מה שקשור לריפוי פצעי האקנה ומצב פוסט אקנה וזאת ללא כאב , מגע ותופעות לוואי.

    לפרטים מלאים נא ללחוץ על הקישור – לחצו כאן

    ד. שימוש בתכשירים טבעיים במהלך סדרת הטיפולים , המיוצרים במיוחד עבור מרי ויקי ע”י מעבדות מחקר רפואי.

    ניקוי הפנים – שימוש במי פנים המכילים קמפור לחיטוי ובסבון נוזלי אנטימיקרוביאלי שפותח במיוחד עבורנו ונועד לחיטוי וריפוי העור.

    מסיכות לריפוי הפצעים – מכילות חומצות טבעיות : סליצילית ואלפא הדרוקסי. החומצות מחדשות את תאי העור שנפגעו , מבריאות את העור , ומונעות היווצרות פצעים דלקתיים.

    מסיכות נוספות שמכילות סולפור העוזר בריפוי הפצעים וקאולין הנועד להרגעת העור.

    ג’ל להרגעת העור – מכיל אלו ורה ומלפפונים.

    שימוש בלחויות המתאימות למצב העור והמשמשות להרגעת העור.

    ה. מתן הדרכה לגבי שימוש בתכשירים בבית בהתאם לתדירות שימוש אישית של כל מטופל/ת.

    ו. מתן יעוץ תזונתי בחינם.

    ז. שילוב של גישה טיפולים נוספת – דינמיקה קבוצתית , שמומלצת למטופלים אך מיושמת אך ורק בהתאם לרצון המטופל/ת.

    ח. ליווי אישי ומעקב אישי לכל אורך תקופת הטיפולים.

    חשוב לנו לציין כי יש לנו את הידע,הנסיון והטכנולוגיה המתאימה לטיפול בצלקות אקנה בפנים, על כל דרגותיה, מזה למעלה מ-30 שנים.

    שיטת הריפוי שלנו הוכיחה את עצמה לאורך כל השנים ועזרה למטופלים רבים להבריא את עור הפנים ולשקם את המראה החיצוני והבטחון העצמי.

    טיפול פנים אקנה

    טיפול פנים אקנה

    ישנן סיבות שונות להופעת אקנה בעור הפנים, כאשר חשוב מאוד לבחור בטיפול נכון ואפקטיבי. הסיבות להופעת אקנה בעור הפנים הן בשל מצב הורמונלי , תזונה והן בשל רמת היגיינה. גם חרדה, ותסמונות שונות אחראים בין היתר להופעת אקנה. חשוב לדעת שניתן לטפל בצורה אפקטיבית בצלקות כיום, תחת התאמה מקצועית של הטיפול ואבחון מקדים.

    טיפול פנים לאקנה – מה השלבים?

    לצורך טיפול פנים לאקנה בצורה יעילה יש לבצע כמה שלבים. הראשון הוא שלב האבחון והוא הבסיס להכל. חשוב לאבחן את סוג האקנה, סוג העור ולהתאים על בסיס כך טיפול המתאים לגיל המטופל ולמצבו הבריאותי. לאחר מכן השלב השני הוא ניקוי העור. חשוב לנקות את העור ולאזן אותו לקראת הטיפול באמצעות מסכות וחומרים מתאימים. והשלב השלישי הוא הטיפול עצמו כאשר טיפול פנים לאקנה מבוסס מכשור מתקדם כמו נורות LED  , פוטותרפיה ,ואמצעים נוספים מאפשר לטפל בצורה יעילה בתופעת האקנה ולמזער אותה. חשוב מאוד למנף את הטיפול וללוות אותו גם בתכשירים מתאימים לשמירת האיזון.

    שימוש בתכשירים ייעודיים

    הצד המשלים לצורך טיפול פנים לאקנה הוא שגרת ניקיון וטיפוח במטרה לנקות את עודפי השומן, למגר את פעילות חיידק האקנה ולתרום לשיפור מרקם העור וטשטוש הצלקות. חשוב מאוד לבחור בתכשירים מתאימים לעור המטופל ולבצע בהם שימוש עקבי על עור פנים נקי.

    הופעת אקנה היא לא רק על עור הפנים. אנחנו הכי רגישים וסובלים מאקנה שמופיע על עור הפנים מסיבות ברורות, אך אקנה מופיע גם בבית החזה, בזרועות, בגב ובאזורים נוספים בגוף בשכיחות גבוהה.

    גם תזונה מאוזנת והקפדה על חשיפה מועטה לשמש יש בכוחם לתרום רבות לשיפור מצב העור מבחינת הופעה של אקנה. כדאי מאוד לתמוך בשגרת חיים בריאה במקביל ואחרי טיפול פנים לאקנה. אנחנו לא באים ואומרים כאן ששגרה מאוזנת של תזונה וחשיפה מועטה לשמש יטפלו באקנה שכבר הופיע או ימגרו את הופעתו, אך על מנת לשמר תוצאות של טיפול פנים לאקנה לטווח ארוך והן למטרת שמירה על עור בריא הרי שכדאי מאוד לשלב תזונה מאוזנת שאיננה רווית שומנים, כמו גם להמעיט בחשיפה לשמש. בסופו של יום, הצוות של הקליניקה המתקדמת לאסתטיקה מרי את יקי ישמחו להעניק לכם הכוונה, תכשירים ושירות נהדר, בנוסף לטיפולים מתקדמים שהוכחו כאפקטיביים לטיפול באקנה.

    בואו, אל תהססו, ביחד ננצח את האקנה!

    לפרטים נוספים ולתיאום טיפול , הינך מוזמן/ת לפנות אלינו בטלפון: 03-6733921 או באמצעות טופס יצירת קשר.

    נשמח לעמוד לרשותך!

    לתיאום פגישת ייעוץ חינם ללא התחייבות



      חברת מדיה דיגיטלית חברת מדיה דיגיטלית
      Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support